Krok 1 – Wypełnij ankietę
Zgłoś swoją kandydaturę do projektu z pilotażowym szkoleniem TakeDrop.


Etap 2 Dokonaj opłaty rezerwacyjnej
Po wypełnieniu ankiety będziesz miał/a możliwość dokonania opłaty rezerwacyjnej.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi zgłoszeniodawcami. W przypadku odrzucenia kandydatury opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona w ciągu 7 dni.


Narzędzia do wyprawy
Po starcie otrzymasz nasze wsparcie, opiekuna prowadzącego oraz przygotujemy specjalne schematy i wytyczne dzięki którym będziesz mógł płynnie poruszać się po świecie e-commerce.

Sprzedawaj bez magazynu.
Paczki bezpośrednio do Twoich klientów będą wysyłać hurtownie z którymi zaczniesz współprace.

Etap 3 Współpraca z wybranymi Partnerami i rozpoczęcie projektu.
Po Analizie wysłanych danych odezwiemy się do Ciebie telefonicznie w przeciągu 72 godzin od złożenia formularza.

Poznaj nasz zespół

Tomasz Niedźwiecki
CEO

Mateusz Grabowski
CMO

Adrian Księżarczyk
CTO

Allan Mierzwa
Customer Service Specialist

Maciej Kanczewski
Customer Service Specialist

Ada Jeżewska
Sales Agent

Artur Swoboda
Software Engineer
Opinie kursantów
Na duży plus kontakt z supportem, wsparcie na grupie na Fb, jak i na mailu. Myślę, że warto wydać te pieniądze na samo narzędzie a tutaj dodatkowo otrzymujemy jeszcze pakiet szkoleń.
Arkadiusz P.





Współpracuj z najlepszymi hurtowniami w Polsce
Pod okiem specjalistów od sprzedaży i marketingu oraz wsparciu merytorycznym materiałów szkoleniowych.